در همین نزدیکی ها!


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



گاهی فقط باید لبخند بزنی و رد شوی بگذار بفهمند که نفهمیدی

چرا کل زندگیمون افتاده دست دنیای مجازی؟

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آوای زخم های دل و آدرس zakhmedel.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 40
بازدید ماه : 404
بازدید کل : 96351
تعداد مطالب : 179
تعداد نظرات : 388
تعداد آنلاین : 1



آمار مطالب

:: کل مطالب : 179
:: کل نظرات : 388

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 12
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 40
:: بازدید ماه : 404
:: بازدید سال : 1447
:: بازدید کلی : 96351

RSS

Powered By
loxblog.Com

در همین نزدیکی ها!
یک شنبه 12 / 3 / 1391 ساعت 13:31 | بازدید : 413 | نوشته ‌شده به دست mohadese | ( نظرات )

 من خدایی دارم ،که در این نزدیکی است

                در آن بالاها

 

 مهربان ،خوب وقشنگ 

              چهره اش نورانیست


گاه گاهی سخنی می گوید،با دل کوچک من،ساده تر از سخن ساده من

                او مرا می فهمد

 

او مرا می خواند

          او مرا می خواهد

 

 





:: برچسب‌ها: نزدیک ,
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
محمدرضا در تاریخ : 1391/3/14/0 - - گفته است :
سلام یه سر به من بزن
نظر هم بده

/weblog/file/img/m.jpg
محمدرضا در تاریخ : 1391/3/14/0 - - گفته است :
سلام یه سر به من بزن
نظر یادت نره

/weblog/file/img/m.jpg
محمدرضا در تاریخ : 1391/3/14/0 - - گفته است :
قطاری سوی "خـــــــــدا" میرفت،همه مردم سوار شدند....به بهشت که رسیدند همه
پیاده شدند...و فراموش کردند که مقصد "خـــــــــــدا"بود نه بهشت...

/weblog/file/img/m.jpg
علی خطیبی در تاریخ : 1391/3/13/6 - - گفته است :
کوله بارم بر دوش، سفری باید رفت،

سفری بی همراه،

گم شدن تا ته تنهایی محض،

یار تنهایی من با من گفت:

هر کجا لرزیدی،

از سفرترسیدی،

تو بگو، از ته دل

من خدا را دارم...

/weblog/file/img/m.jpg
علی در تاریخ : 1391/3/13/6 - - گفته است :
سلام وبلاگ خیلی قشنگی داری


به من هم سر بزن


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: